دانلود بازی جمجمه سیزدهم 13 th Skull


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تکنالوژی و آدرس naqibullahdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 215
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 291430
تعداد مطالب : 273
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر سایت


website visitor counter

 


 

بازی فکری و پازل 13th Skull

Mystery Case Files: 13th Skull

 

با توجه به علاقه کاربران به دانلود بازی های کم حجم و جذاب، امروز قصد داریم تا بازی جدید از دستهبازی های معمایی را ازشرکت قدرتمند Big Fish Games منتشر کنیم. این بازی معمایی و قدرتمند، دارای سبک و ژانر مشابهی است و اگر در ادامه مطلب به تصاویر این بازی دقت نمائید متوجه می شوید که می بایست حتما آن را دانلود کنید.

از قابلیت های جالب این بازی پازل، بازی های Bonus در صورت تمام کردن اصل بازی است. موسیقی بازیبسیار هیجان انگیز است. استفاده از راهنمای بازی در هنگامی که مراحل بازی خیلی پیچیده می شود امکان پذیر است. همچنین مجموعه ای از کارهای هنری با عنوان Behind-the-Scenes Concept Art وجود دارد، که می توانید مشاهده کنید. درجه این بازی T است و همانطور که گفته شد توسط کمپانی Big Fishتولید شده است. بنابراین به دوستداران بازی های فکری، توصیه می کنیم این بازی 15 ساعته را در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود نمایند. امیدواریم که این بازی مورد علاقه دوستداران و کاربران عزیز سایت  نقیب الله دانلود   قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

  

 

 

  دانلود (حجم 700 مگابایت):

Mystery-13th Skull(www.vatandownload.com).part1.rar

 

Mystery-13th Skull(www.vatandownload.com).part2.rar

 

Mystery-13th Skull(www.vatandownload.com).part3.rar

 

Mystery-13th Skull(www.vatandownload.com).part4.rar

 

 


آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي

:: موضوعات مرتبط: جنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1218
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : نقیب الله
ت : سه شنبه 28 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');